بیماران مبتلا به دیابت: چگونه به اجتناب از نفروپاتی دیابتی؟
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

بیماران مبتلا به دیابت: چگونه به اجتناب از نفروپاتی دیابتی؟

بیماران مبتلا به دیابت: چگونه به اجتناب از نفروپاتی دیابتی برای بیماران مبتلا به دیابت، مهم است که برای جلوگیری از نفروپاتی دیابتی. 40 درصد از بیماران مبتلا به دیابت نفروپاتی دیابتی را توسعه داده اند و 40٪ از بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی اورمی را توسعه داده اند وجود دارد. بنابراین، مهم ترین چیز را به اتخاذ اقدامات برای جلوگیری از پیشرفت بیماری است.

علل نفروپاتی دیابتی

همانطور که همه ما می دانیم، اورمی را نمی توان با هر نوع درمان درمان می شود. برخی از بیماران با توجه به رژیم غذایی پرداخت نمی کند، مصرف قند خون بالا است. برای علل پیشرفت نفروپاتی دیابتی، کارشناسان معتقدند که محصولات قند خون بالا و علت قندی شدن پایان، خواهد پیشرفت بیماری Promoven. اگر شما یک مقدار زیادی از ادرار، شما همچنین می توانید بار کلیه را تشدید کنند. البته، علل دیگر کلیه مجازات اند فشار زمانی که بالا و تسکین خون alterial، و غیره

علائم نفروپاتی دیابتی

به همان اندازه به عنوان نوع بسیاری از بیماری های کلیوی، دشوار است برای پیدا کردن در نفروپاتی دیابتی در اوایل. برای بیماران مبتلا به دیابت، آنها را امتحان یک بار در هر هفته. علائم نفروپاتی دیابتی می تواند شامل: تورم، از بی خوابی، عدم apetido، دل درد، و غیره رنج می برند

چه درمانی برای جلوگیری از نفروپاتی دیابتی؟

برای بیماران مبتلا به دیابت، متخصصان درمان کلیه از طریق آزمایش های بالینی برای چندین دهه توسعه یافته است. میکرو چینی Osmotherapy پزشکی در درمان طب سنتی چینی است. اثرات گشاد رگ های خونی، ضد التهاب، ضد انعقاد و تخریب است که می تواند پروتئین در ریشه آن را درمان کنند. همچنین می تواند در ترمیم سلول endorerial گلومرولی، پوشش گلومرولی و گلومرولی célura سلول های mesangial استفاده می شود. آن موثر است برای جلوگیری از فیبروز کلیوی و برای جلوگیری از نفروپاتی دیابتی.

در نهایت، اگر شما هر گونه مشکلات، شما می توانید ترک یک پیام، ارسال ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com، یا دکتر آنلاین ما مشورت کنید. ما بهترین های ما برای کمک به انجام.





:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 فروردين 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: